Ostutingimused

Tarnetingimused

1. Üldsätted.

1.1 Käesolevad kaupade ostu-müügitingimused (edaspidi "tingimused") on poolte jaoks siduv juriidiline dokument, milles on sätestatud Ostja ja Müüja õigused, kohustused ja vastutus, kui Ostja ostab e-poest kaupu.

1.2 Müüja jätab endale õiguse igal ajal reegleid muuta, täiendada või täiendada, võttes arvesse seadusest tulenevaid nõudeid. Ostjat teavitatakse e-poe veebilehel. Kui Ostja teeb e-poes ostu, kohaldatakse tellimuse esitamise ajal kehtivaid eeskirju.

1.3 E-poes on õigus sooritada oste:

1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, st täisealised isikud, kelle teovõimet ei ole kohtuotsusega piiratud;

1.3.2. 14-18-aastased alaealised ainult vanemate või eestkostja nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad on sissetuleku poolest iseseisvad;

1.3.3. juriidilised isikud;

1.3.4. kõigi eespool nimetatute volitatud esindajad.

1.4 Reeglite vastuvõtmisega tagab Müüja ka, et vastavalt reeglite punktile 1.3 on Ostjal õigus osta kaupu e-poes.

1.5 Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja, olles e-poes loonud ostukorvi, märkinud tarneaadressi, valinud makseviisi ja tutvunud Müüja eeskirjadega, vajutab nupule "Kinnita tellimus" (vt punkt 5 "Kaupade tellimine, hinnad, makseviisid, tingimused").

1.6 Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud leping salvestatakse e-poes.

2. Isikuandmete kaitse.

2.1 Ostja võib:

2.1.1. registreerudes selles e-poes - sisestades registreerimisel nõutud andmed;

2.1.2. ilma e-poes registreerimata.

2.2. Kaupade tellimisel reeglite punktis 2.1 sätestatud viisil peab Ostja märkima tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud Ostja isikuandmed Müüja poolt ettenähtud asjakohastes andmeväljades, näiteks: ees- ja perekonnanimi, tarneaadress, telefoninumber ja e-posti aadress.

2.3 Nende tingimuste aktsepteerimisega nõustub Ostja punktis 2.2 sätestatud Ostja isikuandmete töötlemisega e-poes kaupade ja teenuste müügi, Müüja ärianalüüsi ja otseturunduse eesmärgil.

2.4 Nõustudes Ostja isikuandmete töötlemisega kaupade ja teenuste müümiseks Müüja e-poes, annab Ostja nõusoleku ka infosõnumite saatmiseks Ostja poolt esitatud e-posti aadressile ja telefoninumbrile tellimuse täitmiseks.

2.5 Ostja kohustub e-poes registreerimisel ja kaupade tellimisel kaitsma ja mitte avaldama sisselogimisandmeid kellelegi.

3. Ostja õigused ja kohustused.

3.1 Ostjal on õigus osta e-poes kaupu vastavalt käesolevates tingimustes ja muudes e-poe teabeosades sätestatud korrale.

3.2 Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud kauba müügilepingust, teatades sellest Müüjale kirjalikult (e-posti teel, märkides tagastatava toote ja tellimuse numbri) hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba üleandmise kuupäevast, välja arvatud juhul, kui lepingust ei saa Leedu Vabariigi seaduste kohaselt taganeda (nt, hügieenitoodete (nt voodipesu) müügilepingu puhul; vt teavet tarbijakeskuse veebilehel http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, "Muude toodete kui toiduainete tagastamise ja vahetamise üksikasjad", punkt 18).

3.3.

3.2, võib ostja kasutada punktis 3.2 sätestatud õigust ainult juhul, kui kaup ei ole kahjustatud või oluliselt muudetud välimuselt ja seda ei ole kasutatud.

3.4 Ostja kohustub tellitud kaubad vastu võtma ja nende eest kokkulepitud hinda maksma.

3.5 Kui Ostja poolt registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, peab Ostja neid viivitamatult ajakohastama.

3.6 Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat, kasutades punktis "Kontakt" toodud kontaktandmeid.

3.7 E-poe kasutamisega nõustub Ostja käesolevate müügi- ja ostutingimustega ning kohustub neid järgima ja mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte.

4. Müüja õigused ja kohustused.

4.1 Müüja kohustub tagama kõik tingimused, et Ostja saaks e-poes pakutavaid teenuseid nõuetekohaselt kasutada.

4.2 Kui Ostja üritab kahjustada Müüja e-poe stabiilsust ja turvalisust või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus piirata või peatada Ostja juurdepääs e-poele või erandjuhtudel tühistada Ostja registreering kohe ja ilma hoiatuseta.

4.3 Müüja kohustub austama Ostja õigust eraelu puutumatusele seoses Ostjale kuuluva isikuandmetega, mis on märgitud e-poe registreerimisvormil.

4.4 Müüja kohustub tarnima Ostja poolt tellitud kauba Ostja poolt märgitud aadressile.

5. Tellimine, hinnad, maksekord, tingimused.

5.1 Ostja võib e-poes oste teha 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.

5.2 Leping algab hetkest, mil Ostja vajutab nupule "Kinnita tellimus" ja tellimuse kättesaamisel kinnitab Müüja tellimuse, saates kinnitava e-kirja Ostja e-posti aadressile.

5.3 Kaupade hinnad e-poes ja tellimuses on märgitud eurodes.

5.4 Ostja maksab kauba eest ühel järgmistest viisidest:

5.4.1. maksmine e-pangaga - ettemaks ostja poolt kasutatava e-pangasüsteemi kaudu. Selle makseviisi kasutamiseks peab Ostja olema sõlminud oma valitud pangaga e-panga lepingu. Ostja kannab raha e-poe arvelduskontole. Vastutus andmete turvalisuse eest lasub sel juhul vastaval pangal, kuna kõik rahalised tehingud toimuvad panga e-pangasüsteemis.

5.4.2. Maksmine pangaülekandega - see on ettemaks, mille puhul Ostja kannab raha e-poe pangakontole.

5.5 Ostja kohustub kauba eest viivitamatult tasuma. Alles pärast kauba eest tasumise laekumist hakkab kaubapakett moodustuma ja hakkab kulgema tarneperiood.

6. Kaupade tarnimine.

6.1 Ostja kohustub tellimuse vormistamise ajal kättetoimetamisteenuse valimisel määrama kauba täpse kättetoimetamise koha või eelistatud postkontori.

6.2 Ostja kohustub kauba ise kätte saama. Juhul kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta ja kaup on tarnitud näidatud aadressile, ei ole Ostjal õigust nõuda Müüja vastu, et kaup toimetatakse valele isikule.

6.3 Kauba tarnib Müüja või Müüja volitatud esindaja (kuller).

6.4 Müüja tarnib kaubad Ostjale vastavalt kauba kirjelduses toodud tingimustele. Need tähtajad on ajutised ja ei kehti juhul, kui Müüja laos ei ole nõutavat kaupa ja Ostjat teavitatakse tellitud kauba puudumisest. Ostja nõustub ka sellega, et erandjuhtudel võib kauba tarne viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mis ei ole Müüja kontrolli all. Sellisel juhul kohustub Müüja võtma viivitamatult ühendust Ostjaga, et leppida kokku tarnetingimustes.

6.5 Müüja on igal juhul vabastatud vastutusest kauba tarnetähtaegade rikkumise eest, kui kaupu ei toimetata ostjale kätte või ei toimetata õigeaegselt kätte ostja süü tõttu või Müüjast sõltumatute asjaolude tõttu.

6.6 Ostja peab igal juhul viivitamatult teavitama Müüjat, kui saadetis on tarnitud katkise või muul viisil kahjustatud pakendiga, kui saadetis sisaldab tellimata kaupa või vales koguses kaupa või kui saadetis on ebatäielik.

6.7 Kõigil juhtudel, kui Ostja märkab pakendi kahjustusi tarnimise ajal, peab Ostja tegema selle kohta märkuse või eraldi teate kulleri poolt esitatud saatelehele. Ostja peab seda tegema kulleri juuresolekul. Selle tegemata jätmine vabastab Müüja vastutusest Ostja ees seoses kauba kahjustustega, mis on seotud pakendi kahjustustega, mida Ostja ei ole märkinud kulleri saatelehel.

7. Kaupade kvaliteet, garantiid.

7.1 Iga e-poes müüdava toote üksikasjad esitatakse üldjoontes igale tootele lisatud tootekirjelduses.

7.2 Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes esitatud kauba värvus, kuju või muud parameetrid ei pruugi vastata kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvile, mis on tingitud Ostja poolt kasutatava ekraani omadustest.

7.3 Müüja annab teatud liiki kaupadele teatud ajaks kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on täpsustatud selliste kaupade kirjeldustes.

7.4 Kui Müüja ei anna teatud liiki kaupade puhul kvaliteedigarantiid, kohaldatakse asjakohastes õigusaktides sätestatud garantiid.

8. Tagastamine ja ümbervahetamine.

8.1. vt teavet tarbijakeskuse veebisaidil http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, "Muude kui toidukaupade tagastamise ja vahetamise üksikasjad", punkt 18). Igal juhul makstakse raha tagastatud kauba eest ainult maksja pangakontole.

8.2. Selleks, et tagastada kaup(ed) vastavalt Tingimuste punktile 8.1, võib Ostja seda teha 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale, teatades sellest Müüjale kontaktosas nimetatud sidevahendite kaudu, märkides tagastatava kauba nimetuse, tellimuse numbri ja tagastamise põhjused.

8.3 Ostja peab kaupade tagastamisel järgima järgmisi tingimusi:

8.3.1. Tagastatud kaup peab olema heas seisukorras originaalpakendis;

8.3.2. Kaup peab olema Ostja poolt kahjustamata;

8.3.3. kaup peab olema kasutamata ja heas seisukorras (etiketid puutumata, kaitsekile puutumata jne) (see punkt ei kehti ebakvaliteetsete kaupade tagastamise korral);

8.3.4. tagastatud kaup peab olema samas seisukorras, nagu ta on Ostja poolt vastu võetud;

8.3.5. Kauba tagastamisel peab Ostja esitama ostudokumendi.

8.4 Müüjal on õigus mitte aktsepteerida Ostja poolt kauba tagastamist, kui Ostja ei järgi artiklis 8.3 sätestatud kauba tagastamise korda.

8.5 Vale ja/või vigase kauba tagastamise korral kohustub Müüja võtma sellise kauba tagasi ja asendama selle sarnase sobiva kaubaga.

8.6 Kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat kaupa, tagastatakse Ostjale makstud summa, välja arvatud tarnekulu.

9. Ostja ja müüja vastutus.

9.1 Ostja vastutab täielikult Ostja poolt esitatud isikuandmete õigsuse eest. Kui Ostja ei esita registreerimisvormil täpseid isikuandmeid, ei vastuta Müüja selle tagajärgede eest ja tal on õigus nõuda Ostjalt otsest kahju hüvitamist.

9.2 Ostja vastutab selle e-poe abil tehtud toimingute eest.

9.3 Pärast registreerimist vastutab Ostja oma sisselogimisandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui kolmas isik kasutab e-poes pakutavaid teenuseid, logides e-poodi sisse, kasutades Ostja sisselogimisandmeid, käsitab Müüja seda isikut Ostjana.

9.4 Müüja on vabastatud igasugusest vastutusest juhul, kui kahju on põhjustatud sellest, et Ostja ei ole käesolevate tingimuste tutvunud, olenemata Müüja soovitustest ja Ostja kohustustest, kuigi Ostjale anti selleks võimalus.

9.5 Kui Müüja e-pood sisaldab linke teiste ettevõtete, asutuste, organisatsioonide või isikute veebilehtedele, ei vastuta Müüja seal sisalduva teabe ega seal toimuva tegevuse eest ning ei halda, kontrolli ega esinda neid ettevõtteid ja isikuid.

9.6 Kahju korral hüvitab süüdi olev lepinguosaline teisele lepinguosalisele otsese kahju.

10. Turundus ja teave.

10.1 Müüja võib omal äranägemisel algatada e-poes erinevaid kampaaniaid.

10.2 Müüjal on õigus ühepoolselt ja ilma eelneva etteteatamiseta muuta kampaaniate tingimusi ning neid tühistada. Kõik kampaaniate tingimuste muudatused või tühistamised jõustuvad ainult tulevikku, st alates nende jõustumise hetkest.

10.3 Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormil märgitud sidevahenditele.

10.4 Ostja saadab kõik teated ja küsimused Müüja e-poe jaotises "Kontakt" märgitud telefoninumbritele ja e-posti aadressidele.

10.5 Müüja ei vastuta, kui Ostja ei saa saadetud teavet või kinnitussõnumeid internetiühenduse, e-posti teenusepakkujate võrkude häirete tõttu.

11. Lõppsätted.

11.1 Käesolevad kaupade ostu ja müügi tingimused on koostatud vastavalt Leedu Vabariigi seadustele ja määrustele.

11.2 Kõik käesolevate tingimuste täitmisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud korras.

Maksetingimused

VÕITE VALIDA JÄRGMISED MAKSEVIISID:

Meetod 1 - pangaülekanne. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-posti aadressile eelarve. Kui olete saanud arve koos oma pangaandmetega, saate tasuda pangaülekandega.

Meetod 2 - maksmine e-panga või Paysera maksesüsteemi kaudu. Kui valite selle makseviisi, suunatakse teid Paysera.lt süsteemi, kus saate turvaliselt maksta. Teil on vaja ainult valida, millise panga kaudu te makse sooritate, ja sel juhul ei pea te ise täitma maksevormi vastavalt teie poolt esitatud andmetele, see täidetakse automaatselt.

Meetod 3 - PayPal-maksesüsteem. Pärast maksmist suuname teid PayPal-maksesüsteemi. PayPal võimaldab maksta ka VISA, MasterCard, Maestro krediitkaartidega.

Kaup saadetakse välja alles pärast arve tasumist.


Sisene

Megamenu

Teie ostukorv

Teie ostukorvis ei ole enam tooteid